Thursday 31 October 2013

rindu saat itu

salam semua

jom la kiter borak-borak... dah lama kan tak borak kosong....
semalam lepas keje terus amik si gangters...memang camtu pun hari-hari..jarang sangat aku singgah mana-mana lepas abih keje...biasanye memang terus amik si gangters tuh....

kalau nak amik si gangters aku mesti lalu depan sekolah menengah ni...lebih kurang jam 5 lebih aku dah lalu... selalu nampak bebudak sekolah ni berdedai-dedai depan bus stop, lepak-lepak kat penjalan kaki...daannnnnnnnnnnn ini semua mengingatkan aku pada zaman sekolah-sekolah dulu.....ngeeeee.......

aku budak baik....wakakakaka....aku jarang lepak, abih kelas mesti terus balik umah, takuttttt nanti abang aku marah.....tapi yang best masa kami tingkatan 5 la...ada kelas tambahan..boleh la lepak kejap-kejap sementara best frend dapat bas......Hawaaaaaa.....ko ingat lagi x? kitorang temankan ko tunggu bas nak balik bawah pokok besar.....ada pakcik jual jajan......masih kah kau ingat hawa? Hawa ni best fren aku masa kat sekolah, sampai sekarang pun best fren lagi..cuma sekarang dah jarang jumpa...kekangan waktu sebenarnya.....maklumla....masing-masing dah kawin, ada anak.....komitmen pun dah banyak....jadi, memang jarang sangat nk jumpa...kalau nak jumpa kena set waktu...wahhhhh..........memasing cam datin..bz bebeno....

sebenarnya macam-macam lagi perangai tak betul yang aku dah lupa....kena denda ngan cikgu biologi....hahahaaha...keliling padang jalan kaki....huahuahua....semua tu kenangan....

dannn.....dannnn.........hehehehee.....di sini la.....aku mengenali en suami....tak rapat sangat pun ngan dia...dia budak sastera, ai budak sains uuuuu..............jarang bertegur pun cuma kalau terserempak masa rehat ker, nak balik ker...just smile n go....cam tu jer......

tu la....bila tengok bebudak sekolah teringatkan zaman sekolah kiter dulu-dulu....sedar tak sedar dah hampir 15 tahun aku meninggalkan zaman persekolahan......rindunyer saat-sasat itu.....

ok, tu jer nak citer....bye.


love:
katak pisang

1 comment: