Wednesday 9 October 2013

pengurusan jenazah

salam semua

Hari tu aku pegi kursus tuk pengurusan jenazah..jangan la kerut2 dahi...naper tak percaya???
huahuahua...sebenarnya aku ni nak mencukupkan hari berkursus. setahun kena 7 hari berkursus, so, marilah berkursus....ok gak kursus ni...sekurang-kurangnyer aku tahu la gak cara-cara nak mengkapankan orang mati...kain apa nak pakai, berapa lapis nak kena buat, bahan apa yang selalu ustazah guna...
Alhamdulillah...mana la tau esok-esok kalau takder pembantu disorongnyer bontot aku tuk nolong-nolong..insya allah boleh kot...kottt???? hehehehehe

ustazah maznah nama penceramahnyer..




yang dalam botol tu air mawar

bahan-bahan yang digunakan:
tu serbuk cendana (yg macam serbuk kunyit)
yang dalam kotak tu kapur barus




















semua pic ni aku tak buat edit, xder water mark pun...tengah-tengah sedap snap pic, sekali hp nokia habis bateri..terus bawak kuar hp samsung..tu yang klu korang pasan ada pic yang kabur ker blur...tu dari hp samsung...

aku cuma ada teori jer...praktikal aku rasa belum berani lagi..huahuahuahuahua.....tapi kalau terpaksa mungkin boleh kot.....

hari ni ada kursus lagi....fail meja plak....

ok, bye.

No comments:

Post a Comment