Sunday 24 June 2012

Hari Mini Karnival...

Hari : Ahad
Tempat : Padang Sekolah Rendah Sg. Rawang
Waktu : 9.00 pagi hingga 4.00 ptg.
Artis : Sofea

Hari tu aku kira berkampung la kat situ.. berpeluh ketiak2 mak ni  nyah... paneh tok sah citer ar... air dah berbotol-botol... asyik nak ke toilet jer la...
bila tengok kakak sibuk pakai baju untuk kompang...wahhhh......terasa bangganya aku... dah besar anak ai.. lagi2 bila tengok dia dah tukar baju tarian.... ewaahhhhhh.........cantik tol anak mama...
Tapi yang buat aku hangin..dia tak mau bergambar... puas ar aku pujuk.... bajet retis betul.... no gambar-gambar la mama... rimas...wah..wah..wah.... retis pun tak camtu tau....

Jom jer la layan gambar yang sikit nih... ni jer yang dapat....

pagi sebelum bertolak..

sofea

bersungguh-sungguh tak bagi aku amik gambar dia... hangin jer aku....

see..see..see... korang tengok... sentap ai tau...

ni tengah make up..

korang tengok nih... ada ker dia bagi belakang jer....

Ada banyak lagi pic dia...nnt ai masukkan okeyyyy................

No comments:

Post a Comment