Thursday 7 June 2012

Bosan-bosan di malam hari...

Hahahaha... tajuk entry ntah apa-apa...
bila malam menjelma, kami anak beranak dah tau rutin... masuk jer maghrib.. kakak akan berperang ngan si adik, sebab aku nak solat, yang adik nak kacau aku... so, si kakak sehabis daya akan memunipulasi si adik supaya jangan kacau aku.... hahahaahahaaha... saiko jer si adik...
pastu, kami makan... biasa makan dulu kul 7.. klu makmya masak lambat lepas solat baru dapat makan...muahahahahaha....
pastu kami dah baring-baring depan tv... layan citer kartun channel 616 ker 615 ker 613... sekali ngan mak-mak layan kartun... aku sampai hafal pasni kartun apa... klu kartun tu apa karektor pun aku dah tau....
malam ni dan malam sebelumnya.. kami memang melepek tahap gaban...
ni pic yang aku amik time dorang mula buat aksi bosan kat umah...

ni pic malam sebelum..





                                          

                                      




ni pic malam tadi... dorang dah mula menunjukkan protes sebab bosan dok umah...







malam tadi ain telah berjaya membuat aku menjadi bibik paling vogue.. aku rasa la... mana taknye... dia telah membuat corak kat lantai dapur aku dengan menggunakan tulang ayam... waaaa.......... pitam mak kau...



No comments:

Post a Comment