Monday 2 April 2012

Hepy Belated Besday 4 Me....

Pic besday aku....
Waktu ni aku rindu sgt kat dia tpi dia dah tak ingat kat aku lagi.....
So, jom layan pic yg ada ni.... tq kengkawan yg memeriahkan party kecil2lan...


Inilah kek kami...


Special tq to ehem... sebab sponsor kek...


1..2..3.. tiup... fuuhhh.....


Besday girl... with my bff..


Besday gegirls... me n bay...


Besday girl... with kak ijan...


besday gegirls...


my bff....


tq to korang meriahkan party ni... :)
muka aku pucat sangat... baru pulih dari kecederaan... i miss him so much... damn it...


dia memang tak boleh tinggal.... hehehehehe.. ;)


Sayang korang semua... walaupun jiwa kacau tapi aku tetap cuba tersenyum....
cheer up....


Suka sangat pic ni.. tak tau naper...
with my bff... control macho... sambil tahan perut....

No comments:

Post a Comment