Daily Calendar

Monday, 17 April 2017

APC 2016

Assalamualaikum..

Buat kat De Palma Inn, Kuala Selangor...10 April 2017...Hi Tea..
Datang untuk memeriahkan majlis sambil-sambil meraikan kawan-kawan yang dapat APC dan Anugerah Khas. Juga meraikan kak eton yang nak pencen tahun ni....bulan 9 kot kalau tak silap.. Tema rugged, jeans biru dan blouse putih.... aku ikut tema gak.... tapi tak rugged la..... hahahaha....


 
seluar sapa la kena koyak ni... T___T



mula-mula dorang bagi makan rojak buah...ok, not bad tapi pedassssss....

Air oren

Menunye aku lupa nak amik sebab memasing dah menggelupur lapoooo............(____________________)

menu utama nasi goreng DePalma.... memang sedap..terbaikkk... sedap-sedap...aku suka.... menu lain ada spaghetti... ok tapi kureng sikit...boleh la.......... ayam goreng rempah sedap....lembut, nampak luar macam keras tp bile makan sedap je lembut je.....(_____) ikan goreng dori pun sedap...udang butter pun sedap...........hahahaha...ko ni semua sedap...apa yang tak sedap..... :P
Eh...betul la..... air teh tarik dia pun sedapppppppppppppp...hahahahaha...betul la....tak tipu.....
cendol dia ok.....so-so je...sedap lagi cendol batu 9....tapi tak boleh celen cendol borhan la..........hurmmm.......pencuci mulut...ok je....pudding roti pastu atasnye bubuh aiskrim vanilla...
cerita je ye...pic takde...maafkan hakak...hakak lapo time nih.....(^-^)
Ya Ampunnn............pic hakak pun lupa nak snap....-_____________-

ok, bye.

Love:
katak pisang


No comments:

Post a Comment