Friday 5 July 2013

makan-makan..

salam jumaat...

minggu depan dah posa..so, hari ni kami kat opis pakat ramai-ramai wat potluck.....bila dikumpulkan jadi meriah satu meja. Macam-macam makanan ada, western ada, ala-ala kampung ada...pendek kata tolak batu ngan kayu jer....wahhh...hancuss segala diet...(_________________)

aku bawa mihun goreng, dadih perisa strawbery and jagung dan roti gulung sosej....tu pun jenuh bergaduh, bergusti  ngan si gangters tuh...berangin jer aku malam tadi.....aku tengah sibuk wat dadih, dia pun sibuk mengacau...sejak dah pandai bercakap ni..haru betul aku...cakap dia jer yang betul....:P
sudahnyer dadih aku rasa macam lori gula tumpah....tapi tak sampai stok potong kaki la....
aku sibuk gulung roti time tu la nak roti gak bubuh planta.....haissshh.....sudahnyer aku tangkap dia, buatkan susu..pkasa gi depan suruh tengok "oggy.." wakakakaakaka.....bila dah siap aku tengok dia dah tergolek atas sofa.......

eh...citer pasal si gangters tu plak.....dah lari tajuk....jom tengok potluck kami hari ni.....
pic yang aku amik ni sebahagian jer dari menu sebenar...kang klu bubuh semua kang penuh lak entry ni ngan pic makanan jer...nanti korang terliur.....mihmihmihmih...

ada nasi goreng kampung, lempeng, nasi lemak, nasi impit kuah kacang bubuh ayam...sedaaapppppp......
nudget, ayam goreng, air cincau ngan air buah....makanan ada lagi karipap, lauk pun banyak...kerang sambal, kerang rendang, sardin...ikan bilis tahun.....eh..macam2 la......nak join meh la....mari la kiter sama-sama membina badan....huahuahuahua....


nyum..nyum...
pulut tu aku belum try lagi.....perut dah ketat sangat.....*malu kat perut*
(______________________)

No comments:

Post a Comment