Tuesday 3 July 2012

Outing Tesco Nilai

dah lama tak gi tesco...ewaahhh....... cam selalu jer pegi kan... isnin petang aku bawa anak-anak aku gi tesco sebab nak bayar bil celcom.... kemain lagi budak-budak ni... seronok sangat-sangat.... (^_^)
terpaksa pegi ke tesco tuk bayar bil sebab kat bbst ni takder kedai celcom.... tu yang susah sikit... kang kalau tak bayar.... bising pak h*****.... nanti ai pun tak boleh nak berblog.... nak berfb... haaa.......camner..???? sapa nak jawab..???..

lepas bayar bil... singgah jap kat BATA... beli selipar tuk si kenit nih... kasut dia yang mahal tu telah tertinggal dalam keta apak dorang..pastu apak dorang buat tak tau jer.... yang susahnyer aku... nak gi jalan-jalan dah takder kasut... so, sementara nak dapat balik kasut tu... aku beli la selipar ni.... RM14.99.. okey apa? hehehehe.... mak korang bukan kede.... tapi berjimat.... baikkkkk...........  -____-

ni la selipar yang ai beli tuk si kenit... size 8 okeyyy..


pastu kami pusing-pusing dalam tesco sambil cuci-cuci mata... okeyyy......drypers ada offer... RM31.89 satu beg.... saya ambik 2 beg.... buat stok....-____-
tak habis pusing pun... kakak dah tergedik-gedik ajak kuar sebab nak main kat luar tuh yang dekat food court tuh..... ok..jom la anakku.... kang kalau lama-lama dalam ni ntah apa-apa mak ko beli... rabak pokeet nak tunggu gaji nanti.... (^_^)

kakak sorang jer yang main, adik tak mau... melalak-lalak sebab takut kat binatang yang berbunyi... gerak-gerak tuh.... ok dik.... kiter tengok jer kakak main.... *adik tengok kakak dari luar dalam troly*.. bagus dik... jimat duit mak ko.... hehhehehehe...*dasar kede* T_____T



hanya mampu memerhati dari luar... weeehuuuuu......


teringinnyerr.......






ni jer pic yang mampu aku amik.. letih dowh layan dorang nih..baru balik keje terus datang sini…mau melepek mak korang jap lagi nih…



No comments:

Post a Comment