Tuesday 1 May 2012

semua tentang saya, katak pisang...

Hai u oll's...
nak citer dari mana yek?... Sekolah ker.... okeyyy.......... kiter mula dari sini...
ai lahir kat sg burong, tg karang..... kawasan yang terkenal ngan sawah padi... arwah ayah saya petani... tapi sebelum dia jadi petani..dia keje nelayan... hari-hari makan ikan free......... sebab tu saya suka makan lauk... dan pe'el tu sampai sekarang... nasi sikit tapi lauk jer banyak.... heheheheeheh  -_____-
mak saya suri rumah sepenuh masa................

saya sekolah kat sekolah rendah sg. burong sampai darjah 6... sekolah agama kat Batu 12, area situ gak.... ala...kalau aku citer bukan korang tau pun......... heheehhehehe... pastu naik sekolah menengah... aku nak sekolah kat sekolah dato' harun tuh... arwah ayah aku memang sokong jer...aku kan anak kesayangan dia...
tapi mak aku tu la... dia tak bagi.... macam-macam alasan... jauh la..bas susah nk dpat... kena bangun awal... kalau dah tak bagi tuh.... macam-macam la mak aku nih... jadinyer... aku sekolah jer la kat sekolah menengah sg. burong........ dalam suka tak suka tu habis gak la sampai form 5....


ni gambar masa form 3... *hitam giler aku waktu nih...* sungguh tak comeiii..................

kat sekolah aku tak glamour sangat... sukan pun jarang amik bahagian... tapi bila sebut nama aku , boleh dikatakan satu sekolah kenal la... sebabnyer.... 'tet'.... hehehehehe...nak tau ker???  sebab aku adalah budak sains tulen... dulu-dulu kalau budak sains tulen ni popular... maklumla kelas budak pandai.... pandai ker aku  *pitam jap* aku tak ramai kawan... kawan pun yang dalam kelas jer... *bajet bagus..*

habis sekolah aku sambung study kat kolej swasta... bapak aku support... heheheehehe.... aku kan anak kesayangan dia..... -_____-
time ni aku tak popular pun kat kolej... sebab suka wat hal sendiri....... datang kelas, habis kelas aku suka merayau kat metro kajang tuh.... layan orang yang lalu lalang sambil makan ais krim sorang-sorang... kalau boring-boring aku gi cyber cafe... bertenet.... time ni pun aku takder ramai kawan...dorang cakap aku sombong... maklumla kadang-kadang aku berulang dari ampang - umah kakak aku... kat kolej aku ada ramai admire... hehehehehe *perasan*... memang betul ar... tak tipu..... tapi ada sorang jer aku berkenan...nama dia petai... budak samseng area Langat.... budak yang pakai anting-anting...hehehehe... ntah camner la aku boleh tersuke kat dia.... ni kalau bapak aku tau... mampos aku kena tetak... tapi agak perit gak la couple ngan dia... asyik bz... nak jumpa pun susah apalagi nak dating.... kitorang pun tak lama... rasanya ada la dalam 2 ker 3 bulan jer kot.... aku lupa la naper kitorang break... yang pasti masa break tu.. dia nangis... eeeeiiiuuwwwwwww.......... samseng nangis.... pastu terus aku tak dengar khabar dia.... buka semester... kawan-kawan dia cakap, dia dah berhenti.......... okeyy.... fine...... tutup buku...........

*nak tengok pic aku zaman kat kolej... tengok kat entry-entry lain... aku rasa aku ada upload gambar aku di zaman kegemilangan itu....

habis study aku melepak kat umah mak aku... penganggur terhormat... pastu mak aku paksa keje kilang kat kuala selangor.... dalam nak tak nak tu... dekat 3 tahun gak la.... jadi junior juru teknik.... boleh la... dari jadi operator.. kan..kan..kan... glamour la sikit.... pastu aku berhenti bila dapat tawaran keje yang sekarang nih.............. (^_^)

okeyyy.............. tu jer....
it's all about me...............

No comments:

Post a Comment