Tuesday 28 February 2012

kenapa mesti ada kamu..........???

Mana tempat aku pegi mesti ada kenangan ngan ko..
macam mana aku nak lupakan ko...
pegi sini nampak cam ko..
pegi sana teringat ko..
sampai gi makan pun macam ternampak2 ko... adoi...



aku ker yang giler bayang..?
aku jer la...
ko kat sana ntah best2 jer kan..
selera jer ko makan kat goldhill tu kan..
wwuuuaaa.......
aku gak yang tak lalu makan..
takper la kurus la sikit aku...
sejak kenal ko badan aku naik mendadak..
macam kuih apam.. gilosss.....
iye la.. senang hati aku selera jer makan..
sebulan naik dekat 4 kg... memang gilosss......
tapi kan... tapi... wwwuuuaaa.
lepas ko menyenyapkan diri..
berat badan aku turun 3 kg...
aku frust tau.... wwwuuaaa................



ko,
aku memang tak boleh nak benci ko
sebab ko tak wat salah apa2 pun..
cuma ko tinggalkan aku cam tu jer...
kiter tengah bahagia.. tiba2 ko menyepi.. tu yang aku pelik sangat..
kata orang tengah wangi kan...
ermmm......
naper yek? hello kawan...
tolong la jawab pertanyaan aku nih...
adoi....

No comments:

Post a Comment